Operator va menejerlar uchun o‘quv kursi (kirish va chiqish qo‘ng‘iroqlari)
Mijozlar bilan professional darajada muloqot qilishga yo‘naltirilgan trening.
O‘quv kursining maqsad va vazifalari:
Operatorlar murojaatlarni to‘g‘ri va aql bilan tushunishi, zudlik bilan boshqa bo‘limlarga ulab berishi hamda katta muammoli holatlarga ham to‘g‘ri va adekvat baho bera olishi kerak.
Agar telefon tashkilotda faqatgina aloqa vositasi emas, va balki ish instrumenti ham bo‘lsa, bunday holda tashkilotdagi barcha telefon operatorlari professional darajadagi ish uslubiga ega bo‘lishi kerak.
Go‘shakni ko‘targan operator maʼlumotlarni qay darajada tushunishidan tortib, to suhbat qay tariqa yakunlanishidan kelib chiqib, mijozda sizning korxonangiz haqida korporativ imij shakllanadi.
Operator hamda menejerlar uchun har bir dars menejerlarda sotuvdagi alohida ko‘nikmalarni shakllantiradi.
Biznes muloqot
Telefondagi madaniyat qoidalari
Qo‘ng‘iroqlarni qabul qilishdagi ko‘nikmalar
Telefon orqali sotuvdagi ko‘nikmalar bilan ishlash
Ovoz boshqaruvi
Turli xil mijozlar bilan suhbat qurish ko‘nikmalari
Mijozlarda aynan sizga kerakli taassurotlarni qoldirish
Ziddiyotli holatlarni ijobiy hal qilish va ulardan bezarar chiqib ketish ko‘nikmalari
Mijozlar bilan ishlash ko‘nikmalari
O'rtacha reyting
Fikr bildirish uchun saytga kirishingiz kerak
Saytga kirish